Alla inlägg under april 2015

Av vonbargen - 30 april 2015 17:13

Äntligen sitter jag på vagnen på väg hem. Veckan har varit så hektisk och jag har jobbat över alla dagar. Idag blev jag klar i tid. Kändes så skönt att gå vid 16 och veta att nu är det tre dagar ledigt som väntar. Men givetvis kom jag på en viktig sak som jag glömde göra när jag var i stan. Aja, finns inte så mycket mer än att släppa det nu och ta helg!

Fick även shoppat lite kläder till mig och IPA (öl) till maken. Imorgon skall vi trängas med andra shoppingsugna på Gekås. Jag älskar att åka dit och handla! Så det ser jag fram emot.

Uppdatering om Douglas, han har börjat ställa sig upp. Överallt. Det leder till att han ramlar och slår sig massor. För han har inte lärt sig hur han tar sig ner från stående på ett smidigt sätt ännu. Två små tänder i underkäken tittade upp på 9månadersdagen. Så nu kan han bitas riktigt hårt. Aj aj!


Trevlig Valborg och helg gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards