Alla inlägg under maj 2014

Av vonbargen - 12 maj 2014 07:21

Tänk att idag är det sju år sedan vi sa ja till varann. Tiden går men kärleken består   

Du är bäst min underbara man!

Av vonbargen - 10 maj 2014 15:11

Nu ligger jag och vilar. Är helt utslagen, tänk att lite städning gör en helt förlamad senare. Har jätteont nu och kan knappt röra mig. Men det är ok. Nästan allt är städat inför Havannas kalas imorgon.

Det var den 9:e igår...den dagen gör alltid lite extra ont.
Jag jobbade bara halvdag igår. Men det berodde på att jag satt på Östra andra halvan av dagen. Jag har haft mycket sammandragningar och många som gör ont så därför ville jag kolla så att allt stod rätt till. Fyra timmar senare kunde läkaren säga att allt såg bra ut och att jag fick gå hem och vila.

När jag kom hem tände jag lyktan på trappan till Edvin. Nu har han varit en ängel i nio månader. Jag kan fortfarande tycka det är jobbigt och ångra att vi inte valde en gravplats åt honom. Jag hade så gärna velat ha ett ställe att gå till och pyssla med, plantera fina blommor mm. Det känns inte på samma sätt att gå till minneslunden. Men nu har jag iallafall lite blommor på trappan att pyssla om.

Ovido - Quiz & Flashcards