Alla inlägg under mars 2014

Av vonbargen - 11 mars 2014 07:41

Idag har världens finaste ängel namnsdag <3 Så grattis fina Edvin

I förra veckan fick vi hem Edvins journal som jag hade beställt.
Trots att jag vet vad som sades och hände för sju månader sedan där på sjukhuset var det ändå jobbigt att läsa.

Av vonbargen - 10 mars 2014 07:24

Idag är ingen bra dag.
Det gör så ont i mitt hjärta.

Jag har inte slutat älska
Jag har inte slutat minnas
Jag har inte slutat sakna

Jag saknar dig min fina son <3

Av vonbargen - 3 mars 2014 08:12

Påväg till jobbet efter en mysig helg.

Jag funderade när Edvins 7 månadersdag inföll. Finns ju ingen 29 feb... Och i mars blir det två månadsdagar om man räknar 1 och 29... Så små "pettitesser" som för mig betyder så mycket. Det är i månader jag räknar och detta ställde till det.

I lördags hälsade vi på hos D mormor och på kvällen hos en av bröderna. Igår träffade jag vänner i stan över en go fika och pratstund. Det har varit en bra helg (och vecka likaså).

<3

Ovido - Quiz & Flashcards