Alla inlägg under september 2014

Av vonbargen - 25 september 2014 10:28

Idag är Douglas hela 10 veckor! När han inte kämpar med sin gasiga och onda mage så är han världens sötaste och gladaste. När han ler åker ofta tungan ut. Undrar om han blir en ny Gene Simmons med sin långa tunga. På BB klippte läkaren av Douglas gomband (heter det så?) för tungan var för kort...och nu är tungan som sagt ofta utanför munnen.

Han har så mycket bus i blicken så jag tror han blir en riktig buspojke.

Av vonbargen - 17 september 2014 09:03

För ett år sedan publicerade jag mitt första inlägg i den här bloggen. 

 

Eftersom jag inte pratat så mycket om min sorg så var denna blogg en bra kanal. Här slapp jag prata men fick ändå utlopp för mina känslor i ordets mening. Det var väldigt nyttigt och behövligt för mig. 

Nu lever bloggen vidare och jag tänker skriva då och då, antagligen mest om lillebror och hans framsteg. Men även om annat intressant som händer runt om kring mig. 

 

Lillebror är idag 2 månader och det är en riktig liten going. Han har börjat le och "prata" med oss och han är vaken mycket mer nu. Om några timmar skall vi till BVC för att väga & mäta honom. Jag tror han väger över 6 kg nu, det känns iallafall så han är inte den lättaste att bära runt på :-)

 

Igår hade barnen studiedag så de var hemma alla tre. Då passade vi på att leka i sandlådan och spela spel. På kvällen fick jag ett ryck och bakade lite bröd också. 

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards